pengunjung blog ini

Elmo Sesame Street

Friday 16 March 2012

My Kitten ~melody~

Knaper MELODY??? itu la persoalan yang selalu ditanya oleh mereka2 yang baru mengenali melody ni...hahaha...Melody ni aku dapat daripada seorang kawan secara percuma.baik betul beliau ann ann..masa tu usia melody ni baru 3 bulan..berbalik kepada nama MELODY..idea nie aku dapat dari cita sinetron melodi dulu2..time tu cita ni populer gak la..aku pun terpengaruh gak gara2 melodi yg cantik tuh..hehe..disebabkan aku meminati heroin dia iaitu melodi terus aku letak nama kucing aku ni melody..sbb tu kucing aku ni comey.

Melody muka nak serius jer


Skunk melody aku ni sudah berusia 1 tahun 2 bulan..sangat aktif tapi pemalu...kalo org datang rumah mesti dia akan menyorok di belakang langsir sampai la semua org balik..dia manja sbb mmg aku manja kan dia...lagi satu mayb dia x pernah jumpa dengan kucing2 lain..dari kecik sampai umur skunk dia duk apartment je..sbb tu jadi sombong skit..hehe


Posing nak manja tp serius

Sebenarnya sifat haiwan ngan manusia ni sama je..cuma yang membezakan kita ngan haiwan ni ialah akal dan fikiran je..haiwan x boleh berfikir sepertimana kita berfikir..tetapi zaman skunk ni x heran la kalo terdapat manusia berperangai lebih teruk dari haiwan..saper setuju?bagi pencinta haiwan atau pet lover ni..SAYANGILAH KUCING KITA...hehe 


1 comment:

  1. OOOOO... macam tu citenye...

    best laaa aku pun minat dengat PET nie..

    tapi member rumah tak berminat...

    so terpaksa lupakannye :(

    ReplyDelete