pengunjung blog ini

Elmo Sesame Street

Monday 19 March 2012

Habis Kan Duit Untuk Neo

Pasang Karbon Sticker
sebelum ni x terpikir pun nak bwat karbon stiker ni..yer la dulu nak wat benda ni agak mahal..dalam rm300 gak la...tapi skunk dah murah..mampu la kalo nak wat pun..

siap pasang  RM 100 jer...

Tukar Ekzoss

Dah join group Neo ni masing2 keta gempak jer...datang jer aku keta standrt lagi...mmg ashik kena bahan ngan dorang jer la..masa first2 pakai keta ni mmg smgt la nak make-up...tp bila dah bosan malas dah nak ambik tahu..biarkan je..kekadang basuh pun 2 bulan skali..salah satu topic yang selalu aku kena bahan ialah pasal eksozzz....eksozz bunyi kepit la..mcm keta gegurl la...mcm2 ar...dah tak thn aku terus ar tukar eksozz...kebetulan duit pun tengah ada kan..hehe

selamat tinggal ekzoss lama..hehe

pergg BJP oun nak tukar jugak

yeayy eksozz baru...amacam? 

Pas tukar ekzoss ni mmg terasa ar perbezaan dia..salah satunya bunyi..kompem la lagi power an..nak merembat pun bestt....kereta lagi pick-up dr yg biasa sbb extractor pun dah tukar..aku guna yg 4-2-1..muffler aku tukar yg tromperr...vrommmm..kos untuk tukar eksozz mcm aku punya ni dlm RM 210 sahaja...


Tukar camber 


tukar camber depan..sebiji rm35



No comments:

Post a Comment